Stritøreoperation Stritøre (eller flyveører som det også bliver kaldt) er et problem for mange mennesker. Dog er det noget, som man heldigvis godt kan få gjort noget ved. Hvis man har flyveører, så kan man få foretaget en stritøreoperation, hvilket har givet en lang række patienter nogle rigtig gode resultater.

Sådan foregår operationen mod stritører – aures alata

Hvis man har stritører, og derfor ska have foretaget en stritøreoperation, så foretaget dette ved, at lægen går ind og korrigerer øret på ørets bagside. Der bliver lagt et snit bag øret, og herefter bliver huden både for og bag løsnet fra brusken.

Når huden er løsnet, så vil der efterfølgende blive omformet, således ørene sidder, som man ønsker det, hvorefter det vil blive syet sammen igen.

Bivirkninger i forbindelse med operationen

Som med de fleste kirurgiske indgreb, så er der også bivirkninger forbundet med denne operation. Nogle af de bivirkninger, som man kan komme ud for er blandt andet hovedpine, hævelser samt rødmen. Derudover kan man også risikere at opleve at man kan få misfarvede, blålige og ømme ører.

Det er ikke alle, som vil opleve disse bivirkninger, og de vil i øvrigt kun forekomme kortvarigt.

Komplikationer efter stritøreoperationen er blevet foretaget

Hvis du skal have foretaget en stritøreoperation, så skal du være indstillet på, at der er mulighed for, at der kan opstå komplikationer – heriblandt infektion. Dog skal du samtidig huske på, at det er meget sjældent, at der vil forekomme alvorlige komplikationer i forbindelse med en operation som denne.

Få tre super gode tilbud på at få opereret dine stritøre

Hvis du godt kunne tænke dig at få tilsendt tre super gode og meget skarpe tilbud på at få opereret stritører væk, så har du muligheden for at få tilsendt tre gode tilbud ved at udfylde dine mailoplysninger nedenfor. Efterfølgende vil du modtage dine tilbud på at få foretaget en stritøreoperation fra tre forskellige klinikker i Danmark. Det er helt gratis og uforpligtende, så indtast blot dine mailoplysninger, og modtag tre tilbud ganske gratis!