KrummerikHar du en skæv penis, så har du med meget stor sandsynlighed det, som betegnes som en krummerik. En krummerik er noget, som nogle mennesker er født med, og hvis man er en af de personer, som er født med en krummerik, så vil man typisk kunne se dette allerede i puberteten. Har man en krummerik, så vil der yderst på penis være et knæk, som er yderst på skaftet.

Det er 100% ufarligt at være født med en krummerik, men det kan dog alligevel føre nogle ubehagelige ting med sig, hvis man ikke får gjort noget ved det. Det kan for nogle mennesker betyde smerte og ubehag under samleje. Derudover kan det også gøre, at det kan gøre ondt at få erektion. Derfor kan det være en god idé at få gjort noget ved problemet.

Information omkring penisoperationen

Når man får foretaget denne operation, så sker dette under fuld bedøvelse for at undgå smerter.

Når en sådan operation bliver foretaget, så kan der være en risiko for, at penis vil blive en lille smule mindre. Dette er dog max en centimeter i længden.

Få tre gode tilbud på at få opereret din krummerik

Vil du gerne have foretaget en penisoperation af din krummerik, så har du muligheden for dette på flere forskellige klinikker i landet, som til dagligt beskæftiger sig med forskellige typer af penisoperationer.

Vi samarbejder med en række forskellige klinikker om at finde de bedste priser til dig på behandlinger, så hvis du godt kunne tænke dig at få et super godt tilbud på en penisoperation af krummerik, så skal du blot indtaste dine kontaktoplysninger nedenfor, hvorefter du vil få tilsendt tre super gode tilbud på en penisoperation. Det er helt op til dig selv, om du ønsker at gøre brug af et af de tre tilbud, som du har fået pr. mail. Tilbuddene er både gratis og helt uforpligtende at modtage, så du har intet at tabe.