Intimkirurgi

I de senere år er der kommet en stærkt stigende efterspørgsel på intimkirurgi, og det gør sig gældende for både mænd og kvinder.

Ydre og indre intimkirurgi for kvinder

Intimkirurgi for kvinder kan foregå på to forskellige måder. Det kan foretages på indre såvel som ydre genitalier. Et intimkirurgisk indgreb på de ydre genitalier omfatter en korrektion af de store såvel som små skamlæber.

Kvindens behov for et ydre kirurgisk indgreb opstår hovedsageligt om følge af en graviditet eller ganske enkelt på grund af kvindens alder. Mange kvinder oplever nemlig, at de med tiden udvides, og derfor forsvinder fastheden hos kvinden. Dette fører til fysisk slaphed hos kvinden, hvilket kan være et problem. Derudover kan størrelsen af kvindens ydre genitalier også godt være medfødt.

Indgreb som foretages på de indre genitalier er begrænset til forsnævring af kvindens skede, hvilket kan være medvirkende til at forbedre lysten til samleje både for manden og kvinden.

Bedøvelse i forbindelse med en intimkirurgisk operation

Når man skal have udført intimkirurgi uanset, om der er tale om de ydre eller indre genitalier, så kan begge af disse operationer udføres i lokalbedøvelse med stort fordel. Derudover kombineres lokalbedøvelsen med en kraftig intravenøs beroligende medicin, hvilket gør, at det kirurgiske indgreb forbliver ubemærket.

Komplikationer i forbindelse med udførsel af intimkirurgi

Når man får udført en intimkirurgisk operation, så kan der altid være en risiko for, at patienten kan opleve infektioner. Dog er det meget sjældent, at man vil opleve infektioner, hvis man sørger for dagligt at vaske sig grundigt med vand og sæbe.

Under operationen er der en lille risiko for, at blodkar kan åbne sig, hvilket kan føre til en kraft efterblødning. Såfremt dette skulle opstå, skal patienten overnatte på klinikken, da dette kun kan løses kirurgisk.

Få 3 tilbud på en operation med intimkirurgi

Ønsker du at få et godt tilbud på en intimkirurgisk operation, så kan du indtaste dine kontaktoplysninger her på siden. Når du har gjort det, så vil du efterfølgende modtage 3 gode tilbud fra forskellige klinikker, som alle arbejder med intimkirurgi. Disse klinikker vil alle 3 give dig hver deres pris på en netop den intimkirurgiske operation, som du gerne vil have udført.

Om du takker ja til et tilbud fra en af de 3 klinikker er helt op til dig selv. At modtage tilbuddet fra disse 3 forskellige klinikker er gratis og helt uforpligtende. Det kan være en god idé at indhente 3 forskellige tilbud, så du kan danne dig et realistisk billede af, hvor meget en operation vil koste dig.