Fjernelse af modermærke non-ablativ laser

Der er mange som har modermærker, de meget gerne vil af med, og det kan være af mange årsager, man gerne vil have sit modermærke fjernet. Læs mere omkring hvordan forhandlingen foregår herunder.

Typiske årsag til fjernelse af modermærke

Typisk er det for rigtig manges vedkommende, at modermærket siddet et sted på kroppen er som er synligt og irritabelt. Hvis det er tilfældet, så kan det være en rigtig god idé, at få det fjernet, så man ikke hele tiden skal gå rundt og forsøge at skjule det. En rigtig god måde at få fjernet sit modermærke på er ved brug af non-ablativ laser, og det er der en god grund til. Hvis man gør brug af non-ablativ laser frem for at gøre brug af ablativ laser, så vil man opnå et flottere og langt mere skånsomt resultat.

Sådan foregår behandlingen med fjernelse af modermærker

Der er flere forskellige måder at fjerne et modermærke på, og måden det bliver fjernet på afhænger ofte af hvorfor det skal fjernes. Hvis man skal fjerne et modermærke fordi det sidder et synligt sted på kroppen og generer en, så er en god løsning at gøre brug af enten non-ablativ laser eller ved at gøre brug af intenst pulserende lys (det er dette der forkortes IPL).

Bedøvelse når man får fjernet sit modermærke

Normalvis benytter man meget sjældent bedøvelse, når man skal fjerne et modermærke. Dette skyldes, at det ikke er en behandling, som er særlig smertefuld. Hvis man alligevel ønsker at få foretaget denne behandling med bedøvelse, så har man mulighed for at få smurt lokalbedøvende gelé på det sted, som skal behandles. Dette kan reducere eventuelle smerter, man måtte have. Dog er bedøvelse langt fra altid nødvendigt.

Fjernelse af modermærke non-ablativ laser